lunes, 6 de abril de 2009

Entrevista a La Plana Ràdio

Encara no m'han passat els nervis per l'entrevista que m'ha fet just fa una estona la Tere Giné a l'estudi de La Plana Ràdio !!! Tinc motius, perquè aquesta és la primera vegada que em fan una entrevista, i això de seure davant del micro dóna respecte. No obstant, la Tere és una bona professional, i ha sabut anar fent les preguntes de manera tranquil·la i relaxada per a que jo em trobés a gust; de fet, el temps m'ha passat volant...

El motiu de l'entrevista era precisament la recent creació d'aquest blog dedicat a l'Associació Aragonesa Planera de Santa Bàrbara (juntament amb el seu "germà" dedicat al Twirling de Santa Bàrbara).

Si tot va bé, podreu escoltar l'entrevista el proper dimecres dia 8 al voltant de les 9:30 del matí, i la repetiran abans de les 13:00.
Recordeu, La Plana Ràdio al 100.6 del dial !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario